:)

Mert a blog az kéremszépen egy spesziális téma!

Cucc,kultúra,meg ami kell!

Címkék

Smashing Pumpkins

2007.12.08. 11:58 | Ciompi | 1 komment

Az istencsászárok,a legeslegnagyobb királyság,a híres-neves Smashing Pumpkins jövő év januárjában(ami már csupán egy hónap)kicsiny hazánkba látogat,hogy velünk is történjen má' valami jó rögtön az év első hónapjában.Ez annyira iszonyatosan kitoszottul nagyszerű,hogy nem is kell tovább mázolgatnom őket.Ezúton is mindenkit csak arra tudok buzdítnai,hogy még ma rendelje meg a jegyeit itt és január 29-én vonuljon a Papp László Sportarénába,mert őket látni kell!Én ott leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://hangyaporond.blog.hu/api/trackback/id/tr10256770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2007.12.15. 17:02:43

Nagyon szexi az a csávó ott baloldalt XD Billy Corgan meg éppen repül? Tudom, hogy ismét bemutatom gagyi oldalamat, de nem tudtam, hogy a SP-ban lány is van :S na, nem gyüttem én ide hiába!
Címkék: esemény zenebona
süti beállítások módosítása