:)

Mert a blog az kéremszépen egy spesziális téma!

Cucc,kultúra,meg ami kell!

Címkék

Családban marad...mintazállat

2008.03.22. 15:00 | Ciompi | Szólj hozzá!

Újabb gyöngyszemre bukkantam a bulvár csodálatos világában!

Ez most egy olvasói levél egy 17 éves lánytól,amelyet a 'Kiskegyed' névre hallgató tudományos-fantasztikus hetilap(?) publikált.
Szerelmes kérdések címszó alatt olvashatjuk a következőt:

"Anyukámnak van,illetve hát volt egy élettársa,aki nekem is bejött.Igaz,15 évvel idősebb,mint én,de anyunál meg majdnem ennyivel fiatalabb...
Egyszer rám nyitotta az ajtót a fürdőszobában,amikor ketten voltunk otthon.Ennek mostmár 6 és fél hónapja.Azóta hallgatom éjszaka,anyu hogy élvez a másik szobában,és ettől úgy felizgulok,hogy hajnalban,amikor anyu már elment dolgozni,mi is együtt vagyunk a Ferivel,még mielőtt elindulnék iskolába.Így már könnyebben kibírom a sulit(amit nagyon utálok),utána sietek haza,mert a Feri nem dolgozik.Tulajdonképpen anya tartja el.Doktornő,tessék nekem megmondani,mi lesz ennek a vége,mert ha a Ferit kérdezem,ő csak hallgat és vigyorog.És mostmár nekem is kezd elegem lenni,mert a Sanyi,aki fölöttem jár a suliban,sokkal jobban tetszik a Ferinél."

Ezt a sort kielmelném: "...mert ha a Ferit kérdezem,ő csak hallgat és vigyorog."
El tudjátok képzelni ezeket az embereket?!

A pszichiáter válasza pedig természetesen a szokásos mondóka,hogy minnél előbb fejezzék be,beszélje le az anyját is,a Ferit meg dobják ki stb stb...De mit is válaszolhatna?!

A bejegyzés trackback címe:

https://hangyaporond.blog.hu/api/trackback/id/tr100392322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: gagyiság nevetséges
süti beállítások módosítása