:)

Mert a blog az kéremszépen egy spesziális téma!

Cucc,kultúra,meg ami kell!

Címkék

Blőe

2008.04.14. 17:14 | Ciompi | Szólj hozzá!

Leszögezném,hogy nagyra tartom Satoshi Saikusát és kifejezetten jó fotográfusnak tartom,és az,hogy az alant az ő fotóit mellékeltem,mindössze azért van,mert épp az ő oldalán jártam,amikor megtaláltam ezeket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez az arckifejezés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azt hiszem,képtelen vagyok/leszek feldolgozni a divat -pontosabban a divatfotók - ezen részét.Szerintem undorítóak ezek a beállások.

A bejegyzés trackback címe:

https://hangyaporond.blog.hu/api/trackback/id/tr59425358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: divat pfujj
süti beállítások módosítása