:)

Mert a blog az kéremszépen egy spesziális téma!

Cucc,kultúra,meg ami kell!

Címkék

Céljaim

2008.04.04. 22:08 | Ciompi | 1 komment

Pár hónapja összeállítottam egy listát a filmekről,amiket meg szeretnék nézni,mondjuk úgy 1 éven belül.6 film szerepelt rajta,de mindössze kettőt sikerült megnéznem...Őrjítő,de tényleg!

El Topo
*Mechanikus Narancs
*Kék Bársony
Veszett a Világ
Radírfej
Rocky Horror Picture Show

Nos,kíváncsi lennék,ti melyeket ismeritek...A legtöbb ember egyiket sem (de tényleg,még  a Rocky Horror Picture Show-t sem,amire én mint überkultuszfilmre tekintek...),és ez elszomorító.Főként mert ha egy szirupos amerikai marhaságot említenék biztosan felkapnák a fejüket.Váváváá.
Egyébként - bár szerintem mindenki rájött - a két film,amit sikerült megnéznem a Kék bársony és a Mechanikus narancs voltak,mondanom sem kell,mindkettő mestemrű és mindenkinek ajánlom a megtekintésüket.

A bejegyzés trackback címe:

https://hangyaporond.blog.hu/api/trackback/id/tr40411735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seven-D 2008.08.23. 23:15:57

Kedves Laura!
Hallottad-é, hogy újra feldolgozzák (ez szar megfogalmazás, de fáradt vagyok) a Rocky Horrort? Alíztól szedtem az infót, és lehet, hogy már mondtuk, de gondoltam, ne térjek el nagyon a témától.
Ugorj fel a blogomra. Van egy bejegyzés, ami érdekelhet. :D ;)

Luca
süti beállítások módosítása