:)

Mert a blog az kéremszépen egy spesziális téma!

Cucc,kultúra,meg ami kell!

Címkék

Múm

2007.11.13. 21:26 | Ciompi | 3 komment

Találtam egy érdekes izlandi bandát,a nevük Múm,a zenei stílusukat meg inkább nem határozom meg.Az egésznek olyan földfelettlebegős utóérzete van...Azért azt remélem meg sem kell jegyeznem,hogy aki izgalmas,táncolható zenére vágyik,ne Múmot hallgason!Másrészt meg nem is várhatjuk el tőlük,hogy hallgatóbarát,populáris zenét csináljanak,hiszen a hely,ahol alkotnak mintha egy teljesen más dimenzióban mozogna(bár én sajnos még nem jártam Izlandon).Nagyon-nagyon különleges!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hangyaporond.blog.hu/api/trackback/id/tr83228302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rutsch Hild 2007.11.13. 22:52:55

Kedves Kohnik!

Szeretnék Tőled, mint internetes naplófelhasználótól egy kis segítséget kérni!
Talán az lesz a legjobb, ha először leírom Neked a "paramétereimet":
A nevem Rutsch Hilda (22). A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem IV. éves, építész szakos hallgatója vagyok. Másoddiplomámat vizuális nevelő (középiskolai rajztanár) szakból szeretném megszerezni.
Ehhez lenne szükségem a segítségedre, de leírom Neked bővebben, hogy lehetőséged legyen eldönteni, milyen mértékben vagy hajlandó az együttműködésre:
Vizuális megismerés című órámon kaptam egy feladatot, amely szerint tizenéves diákok blogjait, vizuális naplóit kellene vizsgálnom. Ebből kerekedne ki egy félévi dolgozat. A problémám az, hogy elég kevés ilyen blogot találtam, és ha találtam is, elég kevés képet mellékeltek a naplótokhoz.
Ha hajlasz rá, akkor háromféleképpen tudnál nekem segíteni:

1.) Amikor írsz a naplódba, jó lenne, ha a nap legfontosabb eseményét (amiről úgy érzed, hogy a leginkább meghatározta az aznapi hangulatodat, élményeidet, vagy egyáltalán csak napodat)valamilyen módon 1-1 képpel is illusztrálnád.

2.) Ennél is jobb lenne, ha ezek az illusztrációk saját alkotások lennének. Akár fényképezhetsz a telefonoddal, le is rajzolhatod, vagy bármilyen módon megjelenítheted. Ettől nem kell megijedni, nincs szükség arra, hogy komolyabbnál komolyabb művészeti alkotásokat hozz létre.
A lényeg az lenne, hogy azoknak a napoknak a lenyomatát ábrázolják, amelyken írsz a naplódba.

3.)Ha vevő vagy erre a dologra, akkor személyesen is felvehetnénk a kapcsolatot.
Ez is csak tőled függ, hogy hajlandó vagy-e velem e-mailben konzultálni, vagy esetleg találkozni (erre az egyetem miatt egyébként elég kicsi esélyt látok).

A leadási határidőm: november 26, szóval eléggé szorít az idő. Addig összesen 10 iyen illusztrációkkal ellátott leírásnak kellene összegyűlni. (naponta 1)

Több blogger társadat is megkértem ugyanerre a feladatra, meglátjuk, hogy mi sül ki belőle és mennyire számíthatok a segítségetekre.:)
(Elvégre idegen vagyok, ez csak attól függ, van-e hozzá kedvetek.)
Olyan személyeket próbáltam találni, akik tényleg szorgosan és rendszeresen ínak a naplóba és úgy láttam, hogy valamilyen szinten hajlamosak képeket is csatolni a témához.

Ha kételyeid vannak, iwiw-en a nevem alapján megtalálsz és így fel is tudnánk venni a kapcsolatot.
Nagyon számítok a segítségedre!:)

Előre is mindent köszönök: Rutsch Hilda

Rutsch Hilda 2007.11.13. 22:55:25

Kedves Hangyaporond!

Bocsánat!!!! Az előző megszólítás nem stimmelt.
Több embernek is elküldtem ezt az üzenetet és összekevertem.

NE HARAGUDJ!!!

Üdv: Hilda

vegyeskazetta · http://vegyeskazetta.blog.hu 2007.11.18. 20:58:10

Én is rátaláltam a Múmra, Izlandról jönnek jó zenék (bár személy szerint Björköt sose bírtam elviselni).
Címkék: kultúra zenebona
süti beállítások módosítása