:)

Mert a blog az kéremszépen egy spesziális téma!

Cucc,kultúra,meg ami kell!

Címkék

kriszmösz

2007.12.16. 12:16 | Ciompi | 2 komment

Hirtelenjében iszonyatosmód rámtört a karácsony-feeling és arra gondoltam,összeállítok egy listát a karácsonyi dalokból,de végül meggondoltam magam.Több okból is,egyrészt mert orrba-szájba nyomatják a rádiók,a zenecsatonák és a hiperszupermarketekben is ezt hallja az ember,amikor gyanútlanul betéved egy ilyenbe pulyka-,vagy ajándékvásárlás céljából.Meg amúgyis csak 6-ig jutottam,és az már nem is lenne igazi lista.Itt azér lehet hallgatózni,az első dal kifejezetten karácsonyi,a többi meg kifejezetten jó.

Szintén a karácsonyi hangulatnak és a havazásnak köszönhetően szétnéztem a karácsonyi videók között is és rátaláltam erre a borzalomra.Emlékeztek még a két-magukat Cheeky Girlsnek nevező-román csajszira?Igen,igen,a szerencsére feledésbe merült Cheeky Song " előadóira" gondolok.Nos,ez is az ő művük.A lényeg ugyanaz-a lányok feneke-,ahogyan azt a dalszövegben ki is fejtik.

 

Nem értettem teljesen,de kb ezt lehetett kivenni belőle:

"If you feel a really good boy,I will be your special gift!"-Hát nem nagyszerű?!

Na várjunk!Most meghallgattam mégegyszer(elvetemült dolog,mi?)és összezavarodtam.

I will be your special dish,vagy wish vagy gift?!Tanácstalan vagyok...ötlet?

A bejegyzés trackback címe:

https://hangyaporond.blog.hu/api/trackback/id/tr84265651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2007.12.16. 17:31:43

Ja, elfelejtettem mondani, ( a Cheeky girlsről jutott eszembe, nem tom hogy xD) hogy a Shanadoo új albumot adott ki:D kéred karácsonyra???
Címkék: gagyiság nevetséges zenebona mozgókép
süti beállítások módosítása